mai sini cepat !!!!

Saturday, December 22

Segmen klik G+1 dan Undi PuanGojes Blog

assalamualaikum...
haritu kakak saya tag nama saya and suruh saya join segmen ni. so, hari ini saya nak mencubanya! ^_^


so, saya nak invite kawan-kawan join segmen ni sekaligus membantu PUAN GOJES memenangi iphone5. ni bukan kita sekadar mengundi or meng"vote" puan gojes. tapi kita juga akan memenangi hadiah yang cukup istimewa :) *kaka saya si FAZY FYZA cakap la...

saya akan tag... FARAH... SI CANTIK... MR.AMAZON... BUZZ... AIEE

2 comments:

  1. Assalamualaikum...
    Wah dah masuk segmen klik G+1 PuanGojes, bagus tu. Itu rakan saya tau. Tapi jika mahu cabutan bertuah yang menarik selain PG boleh sertai di :

    Jom join lucky draw , ada RM120 cash, photobook rm200++ dll. http://www.cikgunaman.com/2012/12/cabutan-bertuah-menggapai-gadjet-impian.html

    TQ. Good Luck

    ReplyDelete